Reportáže ze závodů

5. Etapa: Sexten - Falcade (130,41 km - 3146 m nastoupáno) Tisk E-mail
Pátek, 11. červenec 2008
5. etapa

Dnes ráno se nám vstávalo těžce, protože jsme věděli co nás čeká. Po vydatné snídani jsme zabalili vše do auta a jeli se rozjet. Spíše než rozjetí to byla jízda na start. Na více jsme neměli sílu. Raději jsme se šetřili na etapu.

Hned po startu jsme pro změnu začali do kopce a pak zas do kopce a cíl byl na kopci ;) a hotel máme na kopci, že by to jako report dneska stačilo? První kopec jsme začali raději volněji a ukázalo se to jako dobrá taktika. Ti co se hnali do prvního kopce jsme pak skoro všechny postupně předjeli. Nejtěžší kopec byl na vrchol Passo Cibiana. Kopec neměl konce a do toho na nás hezky pražilo sluníčko. Radek má hezky opálené červené lajny ;) Z vrcholu Passa Staulanza se jel sjezd přes dva tunely, v kterých nebylo vidět na krok. Pak se chvilku jelo proti silnému protivětru a pak už hurá do kopce, na kterém byl cíl. Do kopce jsme jeli asi v desetičlenné skupince, které jsme 1 km před cílem nastoupili a nikdo se nás neudržel ;) V cíli jsme byli za 5:03.27,1 hodiny, na 75. místě ve skupině a 135. celkově.

Etapu jsme zvládli lépe než jsme čekali a zítra poslední horská vyjížďka ;) a to když přežijeme, tak snad do Bibione dojedeme.

Bonkie a Ice

4. Etapa: St. Vigil - Sexten (101,80 km - 2128 m nastoupáno) Tisk E-mail
Středa, 09. červenec 2008
4. etapa

6:30 budíček, ale to už vám ani nemusíme psát. Bude to stejné až do poslední etapy. Jen v neděli si dopřejeme trochu více spánku. Po zabalení a rozjetí jsme se postavili v St,Vigil vedle hřbitova na start .

Po výstřelu chvilku cesta vedla z kopce, ale jelo se takové tempo, že jsme moc sil do kopců nepošetřili. A pak už nastalo stoupání na vrchol Passo Valparola a po sjezdu do Cortiny d’Ampezzo opět stoupání  na vrchol Passo Tre Croci. No, kopce jsou to výživné a sil už rapidně ubývá. Do cíle jsme posledních 20 km tahali špice, zase dodržená taktika ;) Dojeli jsme v čase 3:43,11,8  na 77. místě a 138. celkově.

Etapa nastoupáním vypadala lehčeji, ale nebylo tomu tak. No zítra nás čeká prý perlička v závodě. Jdeme šetřit ;), síla bude potřeba ;). Hurá na Pasta Party.

3. Etapa: Brixen - St. Vigil (90,55 km - 2909 m nastoupáno) Tisk E-mail
Úterý, 08. červenec 2008
3. etapa

6:30 budíček. Po zkušenostech z předešlých dní jsme posunuli vstávání, aby vše proběhlo bez stresu. Dnes jsme stihli i patřičné rozjetí před etapou, jako kdybychom tušili, co nás čeká.

Po startu jsme se chvilku vymotávali z města, ale pak už se to zvedlo a bez dalších 33 km se to nenarovnalo ;) Stoupali jsme na vrchol Würzjoch. Byl to nekonečný kopec, na který jsme se škrábali skoro dvě hodiny a to nás největší perlička dne teprve čekala. Počasí nám dnes relativně přálo a tak jsme tolik ani neztratili ze sjezdu a i dokonce pár jedinců předjeli. Cesta vedla pak přes velice prudké kratší kopečky, které měli i 24 %. Pak už jsme se ocitli pod vrcholem Furkelpass i s 19 % stoupáním, bylo to zatím to nejtěžší v našem životě. Posledních 5 km jsme měli problém utočit. Snad to i vypadalo, že jsme sjížděli dolů ;). Pak už jen sjezd za odměnu do cíle na 76. místě v kategorii a 138. celkově, přemístění se na hotel, kde nás čeká masáž (Laci nás nešetří, bolest nám způsobuje ;) ) pak proběhne výřivka, večeře a patřičné dvě deci na krvinky ;)

Etapa byla opravdu pro nás těžká, poslední kopec jsme dali silou vůle. Jsme rádi, že už jsme na hotelu. Co asi bude zítra?

Zdraví Radek a Ice .

2. Etapa: Sölden - Brixen (124,06 km - 3093 m převýšení) Tisk E-mail
Pondělí, 07. červenec 2008
2. etapa

7:00 budíček a to jen z důvodu, že náš hotel měl otevřen bufet od půl osmé, ale jak jsme zjistili, je to pozdě. Po probuzení jsme se podívali z okna a jaké to překvapení, déšť, provazy vody padaly k zemi. Mysleli jsme, že to do startu přestane. Hm, jak jsme se mýlili. Po snídani jsme stihli jen terapii, zabalit věci a pak se max. zařadit do naší kóje, kterou jsme si vyjeli včera.

Po startu na nás hned čekalo 25 km stoupání na vrchol  kopce Timmelsjoch ve výšce 2600 m.n.m, na kterém se místy stále držel sníh. Cesta se chvilkami hezky stavěla, ne k našemu potěšení ;). Déšť přidával na intenzitě a už na startu nám hlásili, že na kopci je 5 stupňů a to jsme ještě nevěděli, že kopec je zahalen v husté mlze. Takže se stávalo, že jsme z ničeho nic někoho předjeli a nebo někdo nás. Vidět bylo tak na 5 metrů. Nahoru to ještě šlo, ale následující sjezd, který měřil skoro 30 km jsme si řádně protrpěli a dole pod kopcem jsme s drkotajícíma se zubama radovali, že začínáme stoupat na kopec Jaufenpass. Stoupání měřilo 21 km, takže naše radost byla jen do úplného zahřátí. Pak jak už docházelo k přehřátí, jsme se  nemohli dočkat vrcholu, který byl zahalen ještě větší mlhou. Pak následoval sjezd a po rovince s jedním prudkým, ale krátkým kopcem do cíle a hurá 8 km před cílem přestalo pršet a vysvitlo sluníčko.

V cíli, do kterého jsme dojeli na 81. místě, 150. celkově, jsme si dali rychlé občerstvení a hurá na hotel do teplíčka na masáž a následující večeři. Po ní už jen odpočinek a „těšení“ se na zítřejší etapičku ;) .

Etapa byla těžká se dvěma dlouhými kopci . Zatím jsme etapy přežili bez větší krize.

1. Etapa: Oberammergau - Sölden (140,75 km - 2453 m převýšení) Tisk E-mail
Neděle, 06. červenec 2008
1. etapa

6:20 budíček, Laci se musí oholit a ještě před snídaní strávit potřebný čas na WC ;) a pak kdo startuje ;) ? Po snídani proběhla terapie a zabalení věcí do  auta a hurá na start.

Startovní číslo 456 nás zařadilo mezi favority na totální konec startovního pole a to bylo kontrolováno. Taktiku jsme zvolili, že se povezeme pod největší kopec první etapy a pošetříme síly a pak nahodíme tempíčko a uvidíme, jak na tom budeme.

Start!! Pro nás nic my měli asi ještě deset minut čas, než se peloton rozjel. Prvních 63 km vedlo krásnou, ale relativně nekopcovitou krajinou a tak jsme se neúspěšně schovávali v balíku neustále jsme si říkali tamhleten dáme a tam se schováme. Zahlceni jsme odbočili doleva a tam se hodně nepříjemně zvednul asfalt k našim obličejům ;). Během následujících 15 km náš nejoblíbenější převod kašpar ;) a aby to nebylo vše začalo pršet. Nemohli jsme se dočkat vrcholu Hahntennjoch, na kterém čekal Laci s potřebným pitím. Sjezd po mokré silnici vystavil stop některým závodníkům, kteří podcenili mokrou silnici. Po opatrném sjezdu jsme až na pár krátkých stojek stoupali až do cíle Solden. Klasicky jsme přeskakovali z balíku do balíku, abychom ušetřili síly na zítra ;)

Do cíle jsme dojeli sami v čase 4:53,57,7 na 88. místě v kategorii a 170. celkově z 560 družstev.

Etapa pro nás proběhla bez krize, ale to se může hned zítra změnit a proto jdeme na dvě deci na krvinky ;) abychom ji oddálili ;).

Zdraví Goofáci, Radek a Pavel.

Příjezd na TransAlp Tisk E-mail
Sobota, 05. červenec 2008
Vše pro nás začalo už v pátek. Já jsem vyrazil ze Sokolova a Radek z Krnova sraz jsme měli ve Welsu, kde bydlí  náš kamarád a pomocník pro TranaAlp Laci. Ve Welsu jsme přespali a druhý den skočili do místního bike shopu pro zbytek potřebných věcí, zabalili naše kola a tašky do jednoho auta a po obědě jsme vyrazili směr Oberammergau. Jeli jsme přes Salzburg a pak už jsme vjeli do Německa a uháněli směrem ke kopcům.

Do místa určení nás naváděl Míra což je naše GPSko ;), občas nestíhal a do zatáčky nás poslal, až když už jsme v ní dávno byli, ale jinak si na jeho společnost nemůžeme stěžovat. Deset km před místem jsme našli Penzion, kde měli poslední místo, což byl i zázrak. Ke startu TransAlpu se přidal ve stejný termín sraz motorkářů a dle místních se jich sjelo 40 tisíc v okolí, tedy vše plné. Musíme říci, tedy motorek kolem bylo neskutečně. Tolik motorkářů jsme v našem životě ještě neviděli.

Po ubytování jsme vyzvedli startovní číslo. Naše bylo 456, což nás zařadilo do poslední kóje na startu. Pak už jsme se jeli trochu projet, abychom vyjeli únavu z nohou z dlouhého cestování.

Pak už na nás čekala jen večeře v podobě pasta party, příprava kol, lehká masáž a dvě deci červeného na krvinky ;) . Na pasta party kolem nás chodili max. 65 kg těžcí cyklisté. Tak jsme trochu zauvažovali, jsou-li tu i nějací hobíci ;). Před spaním jsme probrali taktiku, kterou jak se známe, stejně nedodržíme ;) a ulehli ke spánku.

<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 Následující > Konec >>

Výsledky 113 - 123 z 123
Copyright 2018 Team GOOFY.
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter